onsdag 6 april 2011

MRT, CHECK

Så, nu har jag blivit röntgad också.
Thank you.

Jag hade ju liksom inte förväntat mig något som detta..

Mamma och jag kom in till Malmö. Jag fick klä om i en sån hytt typ provrum, och fick inte ha NÅGOT metall på mig. Så jag kollade det ungefär 100 gånger. Sedan sa hon ja, du kan sitta på stolen som finns i hytten så kallar jag snart. Så ja, där satt jag som ett sär och väntade haaaha.

När jag kom in i rummet är det första jag ser den stora feta maskinen som jag ska in i. Och jag som har cellskräck fick liiide panik.
Hursomhelst så trodde jag bara att det skulle ta max tre minuter (fan vet jag??)
Så säger hon: det tar inte mer än en kvart, tjugo minuter.
Jag DOG. Fick dessutom inte röra mig, så jag låg därinne och vågade knappt andas...... .
Slutligen var det klart och jag fick bege mig till min hytt igen. Där jag hade ett jävla besvär med att ta på kläderna igen.
Min första tanke var då: Strålningen har påverkat mig.........

Men sedan fick jag en korv och nu borde jag plugga svenska C. MEN pallar inte.

hejdåååå















hälsningar från kalaspuffen..

Inga kommentarer: