måndag 11 april 2011

BLOGG.SE IGEN?

Jag vet att jag bytar hela tiden haha, men jag funderar på att börja blogga från blogg.se igen. Vad är bäst? You tell me. Jag vet inte riktigt var som är "roligast" att läsa?

However, jag tänkte berätta lite hur min helg har varit.
Fredag:
Jag spenderade kvällen med Dennie, Vinne och Fille och hade urkul.

Lördag:
Jag började jobba klockan halv åtta till klockan tre.
Vid tio kom min man och vi hade en dömysig kväll.

Söndag:
Spenderade i stort sett hela söndagen med carl. Var ute ungefär hela dagen, då vädret var askalas!
Fick fotat lite fina bilder. Dock fick jag och syrran TVINGA carl att vara med den mesen.
På kvällen rullade jag en runda med Fille!

Idag fick jag sovmorgon <3<3 tack Kerstin, love you...
Fick också kört lite, så nu ska jag jäklar i det ta tag i teorin på riktigt! (NU)
Dessutom gick jag en lång promenad med Oliver (som vi vsnackat om i femhundra år nu) och Jenny.
Därefter skulle jag och Fille rulla till smyge, men vi vände i Böste för vägunderlaget sög röv.

Så nu ska jag  sätta mig med näsan i teoriboken, JAPP!

Poss godingar 


Inga kommentarer: